Ozlem-kara07 Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım 2 gün gecikmeli kan testi değerim 33,46 sizce normal mi çok mu düşük ?
Zehragniken Ozlem-kara07 normal canım ben 19.5la öğrendim çok şükür şimdi iyi gidiyoruz. 2 gunde bir kan ver 2 kati yükselmesi lazım
Birgul Ozlem-kara07 hayırlı olsum sağlıkla artsın inşallah ☺️ 2 günde bir kan verin artışı takip edin 2 katı artması gerekir daha yeni zaten belli.
Momy_eyyuptalha Ozlem-kara07 bence normal canım benimde beta hcg değerim hemen hemen seninle aynı dün öğrendim bende benimde 37.80
Ozlem-kara07 Zehragniken Zehragniken yarın tekrar kan vereceğim 3 gün geçti değerimi düşük buldu bir kaç arkadaş stres yaptım bende
Ozlem-kara07 Çok teşekkür ederim gerçekten🌺 hepinize içimi rahatlattınız Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Ryhnmhmtuna Ozlem-kara07 bilemiyorum canım sağlıklı bi gebelik olmayabilir diyolar genelde bi doktorla görüş bence
Zehragniken Ozlem-kara07 sen yine 2 gün sonra ver bakalım artış çok azsa ya da düşerse büyük ihtimal kimyasal gebelik. Ama hemen bozma moralini böyle olup da sağlıklı ilerleyen milyonlarca gebelik var