Yazsonbahar1256 Arkadaslar merhaba. hamilelikte ikinci doz biontech asilarinizi ilkinden kac hafta sonra oldunuz?
Alyabebekk Yazsonbahar1256 normalde ztn aralarında belli bi süre var etkinliği azalmaya başlayınca diğer doz çıkıyor. Ben ikinci dozu eylülde oldum 3. doz aşı çıktı onu da geçen hafta oldum yani arasında 3 ay civarı olmuş oldu. 6 aydı 3 aya düşürdüler varyantlar çok hızlı yayıldığı için
beyzaagbkl Yazsonbahar1256 ben daha iki gün önce ikinci dozu vurundum 1.dozdan sonra 30 gün geçmesini bekledim