Ozlemozlm Kizlar norml dogum yapsam dikis olsa iliskide fln sorun olmaz dimi kirkimdan ciktiktn sonra ama hic bi sorun yasmama Yada sezeryn olsam yine hic bi sorun yasmama bi bilginiz varmi
SerkanSinemne Ozlemozlm canım kırkına kadar sen daha dur kac sefer doktora cıkıcaksın ozamana kadar dikişlerin düşer zaten sorun etme
Agg0207 Bende cok merak ediyorum bunu sanki normal dogum olunca zor olucak gibi geliyo ve eski halini almicagini dusunuyorum hep ama en sagliklisinin normal dogum oldugunuda biliyorum 😕😕
SerkanSinemne Ozlemozlm normal sogumda senın dikişlerin yokmu canım o senın kırkın cıkana kadar dikişler gider anlamında dıyorum onu doktorada sorabılırsın nezaman düşer veya alırlarmı artık bilemiycem
Sarella DDuygu doktor kontrol ediyor size Bilgi veriyor Doğumdan sonra kontrol için gidiyorsunuz İlişkidede kasmasan bir sorun olmaz tabi insan psikolojikmen kötü oluyor ama dikişler çabuk iyileşiyor toparlanıyor 🙂
Ozlemozlm Sarella cnm demk istedigim hani norml dogum olsam eger yine eskisi gibi hami dogum ypmadan onceki gibi yine iliski oluyormu bi agri fln olmuyor dimi hem sezeryn olsun hm norml dogum olsun
Sarella Ozlemozlm ilişkiye girdiğin gün hani ilk gecedeki gibi korku olurya psikolojik olarak yani öyle bişey oluyor ama acı olmuyor normalde nasılsa öyle devam ediyor