Çalışıyorum ben masa başı işte doktorumu aradım bebeğin hareketlerini hissediyor musun ağrın var mı dedi hareketleri de hissediyorum ağrıma yok yarın sabah kontrole gelin dedi ama ben sabaha kadar geç olabilir mi diye tedirgin oldum yine de yaşayan birileri var mı diye fikir almak istedim. Zaten sürekli olan bir kanama değil silmemle oldu bir kere sadece geldi çok yoğun peçeteye sonra olmadı ama işte çok tedirgin oldum doktoruma da aynı şehirde değiliz eşimde işte sabah gitmem olumsuz bir durum yaramaz dimi bundan korktum