Arkadaşlar herkese selamlar 🦋
Umarım herşey yolundadır. Ben 12+4 haftalık hamileyim. Ancak hergün çok yorgun hissediyorum. Hiç güç bulamıyorum kendimde. Sürekli de uykum var 😂 Yarın kontrolüm var, doktora soracağım. Önce sizin görüşlerinizi almak istedim. Böyle bir sorun yaşayan ya da bir çözüm bulabilen var mı yoksa endişelenmeli miyim?