Gzmhsyn ben de ilk gebeliğimde gebeler için uygun olan gaviscondan kullanmıştım hem de üç şişe bitirmiştim 😅 çok da işe yaradı mı eh işte 10 dklık bir fayda sağlıyordu ikinci gbelikte ve şuan üçüncüde bişey kullanmadım bence ilaçlar bağışıklık kazanıyor vücut ve kullandıkça kullanası geliyor bence dayanın ve kefir ayran yoğurt soğuk süt yandıkça bunları tüketin daha iyi ben artık öyle yapıyorum daha rahatım