Minigim1360 Kizlar 13+4 üm kasiklarim ve alt tarafima ağrı vuruyor kasik yanlarım ağrıyor olabilir mi bu haftalarda atlet felan giymiyorum üşütüyormuyum acaba o yüzden ağrıyor olabilirmi
asyaa0 Minigim1360 Rahim büyüdüğü için ağrı olması normal benim de alt karında bazen oluyor sızı şeklinde ☺️
Minigim1360 asyaa0 ay inşallah cnm oda oluyor arada insan korkuyor yinede zaten oğlumda dolayı stresliyim bayağı hiperaktif yerinde durmayan bir çocuk çokta huysuz benide etkiliyor stresten mi oluyor acaba
Minigim1360 Gizoss006 bilmiyorum ki acile gitsem bakarlarmi bugün fazla gibi nedense kasiklarimds ağrı kanama leke ve yok cnm randevum haftaya persembe
Gizoss006 Minigim1360 aynı benimde randevum haftaya perşembe bende 14. Haftadayım acil bakar yakınsanız gidin en azından bebeğe bakar içiniz rahat eder bugün benimde sanki normale göre fazla ağrım var