Asena17 Bugün kontrole gittik 34 cm 1 kg olmuş kızım acayip şikayetlerim vardı özellikle kramp konusu magnezyum yazdı doktorum sırtım da acayip ağrıyor ama her tekme atışında şükrediyorum sizler nasılsınız hanımlar :)
blueberyy00 Asena17 geldim geldim 😍ama en son kontrole 23 girdiğimizde gittik birsuru vitamin yazdı magnezyum demir omega felan ama griptm miydemi bulandırıyor ilaçlar iylesene kadar ara ver dedi doktor dahada başlamadım bu gün çok kalçam ağrıyor magnezyum içeyim iyi gelir belki
Hirakus25 Asena17 bizde 25+4 üz benimde prensesim olacak bu ay kontrolüm 5inde çok merak ediyorum gelişimi ne durumda 🤭
dilek6 Asena17 26+5 tekmeler havada uçuşuyor ve çok fazla lavaboya çıkıyorum hıçkırıklar gün içinde illa ki oluyor ve artk acıkıyorum 😂
Asena17 Bebek9 üst üste vurduğunda hıçkırık oluyor diye biliyorum kuzum tekmesi artık farklı oluyor böyle deri altında gezdiriyor elini kolunu :)
Asena17 blueberyy00 iç kuzum ben içmedim su da eriyen vermişti içemedim daha doğrusu midem bulandı bugün hap yazdırdım onu içicem ayak parmaklarıma kadar kramp giriyordu canım dan can gidiyordu özellikle uyurken esniyodum bacaklarım agrıyodu çok kötü :(
blueberyy00 Asena17 of benimkide suya atılan dan hiç canım istemiyor miydem almıyor benimde o yüzden çok aklıma gelmiyor ama.kalca ağrısıyla uyandım bir ikidir de uyurken bacağıma kramp giriyor mecbur icmeliyim
blueberyy00 Asena17 bu gittiğimde söyleyeyim o zaman haplar güzel mi ki of Demir ilacı aşırı miyde bulantısı yapıyor bı an önce doğuma ışınlansak kesge 😂
Asena17 Hirakus25 oyy prensesler çoğalıyor desene iyidir annesi merak etme bende her doktora gittiğimde korkarak gidiyorum ama neyse :))
Asena17 blueberyy00 normal hap ya tadı iyi demir ilacı kullanmadığım için bilmiyorum keşke bazen eşime diyorum hemen doğursam da sevsem ne olur sanki :))
blueberyy00 Asena17 evet ya bazen elimin altında büyük büyük haraketleri oluyor allah’ım çıkarıp sevsem kesge şu an diyorum içimden 😂😂
Happybsrn Asena17 geçen hafta gittim ama bebeğim 24+6 ile uyumlu doktor minyon diyo sağlıklı olsun da 🙏 önemli olan o biran önce kucağımıza alırız inşallah 🙏 hıçkırığı bnde anlamıyorum,🤣
Asena17 Happybsrn her bebek bir değil ki kuzum hiç takma kafana hıçkırık üst üste tekme gibi olduğun da oluyormuş ve titremiş gibi hissettiginde tekmesi çok farklı şuan ben öyle ayırt ediyorum :)
Asena17 blueberyy00 hahaha bende öyleyim bildiğin derimin altında elini gezdiriyor hissediyorum çok değişik bir his :)
blueberyy00 Asena17 evet ya çok guzel ve çok tuhaf bir his ay iyiki anneyiz Allah’ım herkese nasip etsin sağlıkla alalım inşallah