Rum-1 Kızlar 15 haftalık hamileyim bi kaç gündür vücudumda kaşıntı var sebebini asla anlayamadım internetten baktım genelde hamileliğin son zamanlarında olabiliyomuş sizde oldu mu
dermus Rum-1 benim Hamileligimin 30 haftadan sonra ortaya cikmisti kaşıntı, karaciger enzimleri yukselmisti takip etti doktor ve 37+3 te sezeryanla alindi. Enzimler cok yukselince bebege zarari oluyormus bekletmediler