Anneoluyorummmm Diyetle normale döndü değerlerim ama canım cok tatlı bişeyler istiyo :( siz napıyosunuz gebelk şekeri oldgunuz halde arada yiyormusunuz 🤔
_ipekkkkk Anneoluyorummmm benim diyetle dönmedi insilin kullanıyorum Hiç bir tatlı ürünü yemiyorum Sadece kuru kayısı kahvaltıda diyet listemde var meyve ve süt ara öğünde onlar tatlı isteğimi karşılıyor ☺️😏 Az kaldı sabır diyorum 34+4 olduk elhamdülillah ama hareketleri ağır acaba şekerden kaynaklı mı diyorum bazen
G_M_Z Anneoluyorummmm benim sınırda çıkıyordu diyete başladım ama sürekli uyuyorum diyemem 🙄 bazen korkmuyor değilim bir şey olur mu diye 🙄 ama çok şükür bebeğimin hareketleri gayet iyi sürekli takip ediyorum 🥰🤲🏻Bu arada 31+6 günlük hamileyim
Uysalfeyza Anneoluyorummmm vala ben yiyorum içiyorum Cuma günü de sezaryen olucak şekerden dolayı 😀 38+5 de
Anneoluyorummmm @_ipekkkkk Kaç değerleriniz acaba insülin başladınız? Benim listemde kayısı falan yok vallahi. İyice şekersiz kaldı bünyem 😑
_ipekkkkk Anneoluyorummmm Ben diyete başladığımda not alıyordum ölçümle 150.160.180.200.145 çıkınca falan doktor insülin başladı dahiliye doktoru 4 doz vuruluyordum günde 3 kez Geçen kontrolde 6 doza çıkardı bu sabah tokluk yine 160 çıktı bazen 122.135 falan oluyor belli olmuyor 🤷♀️ Sağlıkla kucağımıza alaydık Allah’ın izniyle 🤲✨
Anneoluyorummmm @G_M_Z bende 25+1 günlük hamileyim acaba mesala ne yapıyorsun canın cok istediğinde benimde maşallah hareketleri iyi oğlumun🧿🙏
G_M_Z Anneoluyorummmm valla yiyorum canım 😬 He şu var mesela yemek olarak gene şekerden önce ki gibi değil de daha az yemeye çalışıyorum. Tatlı vs istediğinde canım yiyorum 🙄😅 sonuçta hamileyim canım istiyor yazık değil mi diyorum 😅
Anneoluyorummmm @_ipekkkkk Allah yardımcın olsun baya yüksek cıkmıs ya. İnsüln kullandıgın halde diyete devam dimi?
_ipekkkkk Anneoluyorummmm Evet canım devam ama yinede düşmüyor bazen anlamadım hareketleri etkiler mi acaba şeker endişe ediyorum bazen baştan beri çok hareketli bir bebek değil 😔 Karnım geriliyor geri eski haline dönüyor kasılmamı hareket mi anlayamıyorum bazen doktor demişti 32 haftada kafası çok aşağıda diye sadece ağır hareket ediyor içim rahat ediyor bazen dürttüm halde tepki yok Sağlıkla kucağımıza alaydık Allah’ın izniyle 🤲✨ Rahatlicaz
Anneoluyorummmm @G_M_Z Öyle tabi ya bende düşünmüyor değilim oğlumda benımle diyet yapıyor üzülüyorum diyorum kendi kendime🤔😊 Peki değerlerin nasil senın canım anlatır mısın🌸
G_M_Z Anneoluyorummmm açlık şekerim 70-90 arası tokluklarım diyetle 120 civarında canım. Eğer diyeti bozarsam 140-150 oluyor. Bu arada ben şeker yükleme testi yaptırmadım kendim takip ettim bir de doktorum kan tahlili aldı açlık tokluk şeklinde onda da zaten açlık 89 tokluk 121 çıkmıştı ki gayet normal değerler kandan 3 aylık ortalama olarak bakılıyormuş aslında benim şekerim yok ama önlem olarak diyet yapıyorum
Anneoluyorummmm @_ipekkkkk İnşallah sağ salim alalım ondan sonra boş bol yeriz🙏🧿 bende 25+1 haftalığım, sen ne zaman başladın diyete benım 3 gün oluyor
_ipekkkkk Anneoluyorummmm şuan 34+4 olduk elhamdülillah 🤲✨ 28 haftada şeker yüklemesi yaptırınca yüksek çıktı dahiliye gittik oda diyetisyene yönlendirdi diyete başladım🤷♀️😏
_ipekkkkk Anneoluyorummmm bana doktor demedi çünkü 28 haftada gittiğimde dedi şeker yüklemesi yaptırdın mi dedi hyr dedi onuda yaptıralım bugün dedi tamam dedim Yüklemeden sonra 270 çıktı şeker dahiliye doktoru direk insilin dedi🤷♀️🤦
Anneoluyorummmm @Uysalfeyza yaaa hiç diyet yapmadınızmı benimde bebeğimde hiç bir sorun yok cok sükür suyu falanda iyi ama işte dikkat ediyorum korkudan zaten yeni başladım daha. Ölcumdemi yapmadınız hiç?
Anneoluyorummmm @_ipekkkkk benim 216 cıkmısdı , bana diyet düşmezse insülin dedi endokronoloji doktoru cuma gidcem not ediyorum bende günde 6kere ölcuyorum bakalım insüline gerek kalmayacak sanırım düştü baya. Ama cok acıkıyorum az yediğimden biraz stresli🤔
_ipekkkkk Anneoluyorummmm hadi inşaâllah gerek kalmaz canım 🤲🌸👣 Sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar 🤲🌸
Poyrazin_annesi Benım aclık 120 tokluk 194 cıktı Dıyet yaptırdı doktorum şükür duzeldı arada bı tatlı yıyrm ama sekerımı ölcuyrm normal cıkıyr