Ozgebal canım üzülme benimde 31 1660 gr doktor önemli olan son adet tarihinle bebeğin uyumlu olması dedi kilosu da gayet dedi biz anneler 10 kilo olsun istediğimiz için tatmin olmuyoruz sıkma canını sağlıklı olsun doğduktan sonra pandacık olacaklar zaten 😍😇🙏🏻