Nigar_A bende asla sezaryen düşünmeyen bi insandım, herşeyde normal ilerliyodu bebek baş aşağıydı hatta sağ kasımdaydı ama kordon dolanması sonucu acil sezaryene alındım çünkü doğum başlamıştı ve kanala inemiyordu. Ama hiç korktuğum gibi olmadı, çok kolay toparladım. Miyom alındığı için uyuşukluk gecince daha bi ağrım oldu ama ağrı kesicilerle geçti. Hemen ayağa kalktım yürüdüm zorlanmadım. Kabızlık oluyor evet bol bol kayısı yedim, kayısı hoşafı içtim. Bol su içtim özellikle. Ayakları sıcak tutmak çok önemli üşütünce daha çok gaz oluyor çünkü.