iremmyesill98 Hanımlar dün 39+4 ile bebeğimin suyu azalması sonucu spinal sezeryan ile doğum yaptım. Dün bütün gece hastaneydeydik bügün taburcu olduk. Bebeğimde bende çok iyiyiz çok şükür. Dün hiç uyumadı ağladı v.s ama ona rağmen emdi çok şükür. Bugünde uyuyor ve uyku arasında uyandırıp emzirmeye çalışıyorum ama emmiyor ve bu durum beni çok üzüyor. Ne yapabilirim emmesi için ya da sütümün artması için deneyimli anneler yardımınıza çok ihtiyacım var 🤲🏻🥺
Zehra9616 iremmyesill98 uyutma surekli sarilik olabilir cnm ayak altini tirnaginla uyar biraz sert sert uyanir
birsusamtanesiydin Bulgur pilavı , kuru meyvelerden hoşaf, rezene çayı, bol su tüket canım bir de doktorum bana süt arttırıcı takviye vitamin verdi onu kullanıyorum .