2405Sm hiç de uzun değil Allah razı olsun ama benim doktorum hiç olumlu konuşmadı önce normal kadın doğum doktoruna gittim 13+6 haftalık hamileyim gördü ense kalınlığını kist dedi beyninde karnında belinde hemen perinatalojiye yönlendirdi gittik doktor baktı 9,3 mm ense kalınlığı çıktı ve vücudunda ciddi derece de sıvı down sendromlu olması en düşük hastalık ama bize aşırı derece de daha kötü hastalık olacağını bu sıvın kalbe yayılırsa kalbinin duracağını söyledi tedavisi yok tek bir olumlu cümle duymadım sıvı aldı benden ona göre tanı konacak bunun yanılması yok % 99 net bakalım sonuç ne çıkacak 😔