Selamlar herkese. Benim aldıklarım ve biraz hediye gelenlerle beraber elimde olanlar şu an bu. Kıyafet olarak ekleme yapmalı mıyım daha? 3-6 ay almadığımı fark ettim biraz zıbın almayı düşünüyorum bu yüzden. Bu arada bebeğim nasipse 22 nisanda geliyor.
Yenidoğan 5 li takım (3 tane)
Uzun kol zıbın 0-3 ay (4 adet)
İç zıbın 0-3 ay (4 adet)
Uzun kol tulum patikli 0-3 ay (2 adet)
zıbın sıfır kol 1-3 ay (3 adet)
Kısa kol zıbın (2 numara)
Müslin atlet şort takım 6 ay
Kapüşonlu uzun kol patiksiz tulumu 6-9 ay
Salopet tulum (6-9 ay)
Alt üst takım uzun kol 9-12 ay (2 adet)
Sıfır kol zıbın (9-12 ay)
Kısa kol zıbın 9-12 ay (2 adet)
Pijama takımı (9-12 ay)
Patiksiz tulum (12-18 ay)
Örme hırka (2 adet)
Müslin ağız mendili 6 lı (2 paket)
6 lı yenidoğan bebek eldiveni
12 li yenidoğan çorap set
Örme patik
Müslin ince battaniye 70-80
Kalın battaniye
Nohut battaniye