Eğer normal kist ise sorun olmaz diye düşünüyorum ben de de vardı 4,5 cm büyüklüğünde bir kist öğrendiğim ay doğum kontrol hapı kullandım bir sonraki adetimde kistten falan eser kalmadı derken polikistik overım çıktı bu sefer 😂 ama şu an hamileyim canım çok şükür hiçbir tedavi de görmedim rabbim isteyince her şey oluyor sen hem doktorunu dinle hem de bol bol dua et olur inşallah