Herkese selam
Hamile olduğumu yeni öğrendim şuan 5 haftanın içindeyiz ve doktor seçimi yapmak istiyorum ve sürekli o doktorla ilerlemek istiyorum şuan için Vitale hastanesinde doktor Fatih beye gidiyoruz. Doktor hakkında bilgisi olana yada başka doktor önerisi olan varsa sevinirim. Biraz zor bir gebelik olacağı en başında belli oldu düşük yapma durumum olduğunu söyledi doktor bey. Bu yüzden başka doktor önerisi olan var mu öğrenmek isterim. Şimdiden teşekkür ederim. 🙏🙏