Hamis1234 benim ilk gebeliğimde kabusum olmuştu. Çekmek istemedi hiçbir yer ne özel ne devlet. Çok ağrım vardı. Sonra dayım diş hekimi farklı bir şehirde, dişçi ile onu görüştürdük zar zor eşim kağıt imzaladı sorumluluk bizde diye anca öyle çektiler ama adama hala dua ederim çok ağrım vardı hatta bu hafta yine var devam ederse oraya gidicem yine. Genelde kendimizi sıktığımız için doğuma neden olabilirmiş eğer kendini hiç sıkmazsan sorun olmaz demişti bana bende kendimi değil abimin ve eşimin elini sıkmıştım var gücümle Allah yardımcın olsun karanfil yağı sür ağrıyan bölgeye