Ranisim21 Slvrhsyn32 39+2 haftaligim bende de bişey yok canm çarşamba doktora gidecem bakalım ne diyecek 😅
Ranisim21 Zynppp1 Oldum o zaman doktor 2 cm açılman var demişti ama üzerinden 1 hafta geçti tık yok 😆