Merhaba kızlar ben 28+5 hamileyim cuma günü bebeğin hareketlerinde azlık hissetmiştim eskiye göre doktoruma gittim, ultrasondada az hareketli görünce bizi nst ye bağladı ufak sancılar var nst de de hareketsizlik var diye ciğer geliştirici yapıp yatış yaptık bir gün bebeğin kalbinde doplöründe suyunda eşinde gekismind hiç bir sorun yok bizi perinatolojiye sevk etti iki gündür o takip ediyor riskli gebelik uzmani oda bişey bulamıyor neden bu kadar hareketszlk olduğunu bulamıyorlar normal de değil diyorlar başına gelen var mı 😔🙏