Busrabusra33 Brasvg yok bsey kullanmıyorum da doktora yazdım yarin gel dedi korktum acaba su mu bitiyo
Busrabusra33 Brasvg yani biraz biraz geliyo peceteye bakiyorm ıslanmış tekrar peçete koyuyorum saati saatine uymuyo
Brasvg Busrabusra33 eger miktarının çok olduğunu düşünüyorsan amniyotik sıvı olmasi ihtimaline karşı görün mutlaka sancı v.s varsa görün mutlaka
Busrabusra33 Brasvg dün belim çok agryodu şükür bugün agrimiyodu ama doktorum sizin gbi düşündü sanırım yarın gidecem bakalm ne dicek zaten 1 haftam var sezeryana insAllah bsey yok der de 1hafta daha kalir