Hgemr Hayırlı sabahlar arkadaşlar,Allah nasip ederse Aralık'ta doğum yapacağım. Henüz alışverişe başlamadık;ama artık yavaş yavaş başlamayı düşünüyoruz. Kış bebeği olacağı için kıyafet alırken neleri tercih etmeli,nelere dikkat etmeliyim? Body kısa,yarım ve uzun kollu hepsinden alacağım ama hangisine ağırlık vermeliyim? Kaç adet battaniye yeterli olur? Özellikle kış bebeği için olmazsa olmaz dediğiniz şeyler var mı ? Kafam çok karışık,nereden başlayacağım bilemedim 🙈🙄😁
Esracim Hgemr benim doğumda Kasım'da. Bende biraz araştırdım felan bana uzun kollu al dediler. Dün eşim kotondan almış uzun kollular gelmiş 15 20 liraya.
Hgemr Esracim haftasonu birkaç mağazaya baktım ama yaz sezonu kıyafetleri vardı,yavaş yavaş geliyor kış sezonu demek ki👍🏻
Esracim Hgemr aslında aynen bende kaç haftadır baktım hep yazlık vardı alamadık o yüzden. Eşim İstanbul'a gitti. Orda Buyaka avmden bakmış orda bulmuş
Asdfgh Uzun kollu ıcın suan dada var magazalarda e bebek civil miniço heryerde var bende Kasım sonu ınsallah daha baslamadım ama yavas yavas basılıcam ınsallah erken dogum riskine karsılık