Snvrdibetul01 Merhaba sevgili anneler size bir sorum olacaktı suan 28 haftalık gebeyim ve bebeğimin bas yapısı 24 haftalık gözüküyor aranızda böyle bir problemle karşılaşan oldu mu .doğumdan sonra sıkıntı oldu mu .
Duyguzeynep Snvrdibetul01 hiç bilemiyorum benimde 29 haftadayken 32 haftalık görünüyordu ben de tedirgin oldum açıkçası ama doktorunuz birşey demediyse sorun yoktur inşallah
111Seydaa Benim oglumda 37 haftamda 33 haftalik gozukuyordu 5 gun oldu suanda kucagimda hic bir sıkıntı yok icinizi ferah tutun😊