Btl2612 Mrb kizlar Ankara’da gebelikte ve doğumda gittiğiniz memnun kaldığınız dr önerisi verebilir misiniz? Ben bir kere alife gittim ama pek memnun kalmadım açıkçası.. yeni taşındığım bı şehir her yere yabancıyım yardımcı olursanız sevinirim
Eminedvlgl Btl2612 etimesgut şubesinde ebru hanım diye bi doktor var o kadar güzel bi doktor ki bir kere muayene olma fırsatım oldu benim evime çok uzak kalıyor etimesgut ben o yüzden pursaklar şubesine gidiyorum
Fatma29 Btl2612 ben ilk doğumumu orada yaptım şimdi ikincide orada olacak ben gayet memnunum hele ki doktorum mükemmel. Oskar öğüten
Sevdapl Eminedvlgl ben de pursaklar şubesine gittim çok suratsız bir kadın. Bir daha gitmeyeceğim siz memnun kaldınız mı
Eminedvlgl Sevdapl ben emine hocaya muayene oluyorum bir kere bana da suratsız davranmıştı ama zaman geçtikçe bir daha o asık suratlılığını görmedim
Sevdapl Eminedvlgl ben de ona gittim. Şikayetvarda da çok şikayet var hakkında. Pursaklar Alife da bir tane kadın doğum doktoru olması saçma.
Aynur35 Btl2612 a life için size Ebru hanım ve oscar beyi öneririm bende Ankara’yı çok bilmiyorum çok baktım araştırdım bana yakın olması ve bu dediğim doktorlar için iyi duymak tercih sebebim oldu