Esra-gun1 ben test olmadan evde atlattığımı düşünüyorum. çünkü kuru bir baş ağrısı vardı ve tat koku almamıştım .yaklaşık 10 gün sürdü bu durum ,o süre zarfında çoğu kokudan tiksindiğim için Koku almadığım günlerin tadını çıkardım diyebilirim , çok zorlamadı beni ama yine de grip gibi atlattım çok şükür .