kubrakokcan irem1652 88 ile hamile kaldım. 106 ile doğuma girdim. Doğumdan sonra 3. Günde 96 ya düşmüştüm. Şuan bebeğim 4.5 aylık. 90 kiloya kadar inebildim
Demir2015 irem1652 18 kilo aldım boy 177 olunca çok aşırı dikkat çekmedi doğumdan sonra 20. Gün 10 kilosunu vermiştim ama geri kalan 8 kilo 3 aydır benim yoldaşım oldu. 2. Günden itibaren gece gündüz korse kullandım ama hiç bir işe yaramadı göbek hamile gibi duruyo🤦🏻♀️. Birazdan 40 ı çıkmadan eski kilosundan zayıf hale gelen sıfır beden annişler gelmeden ben uzayayım. Zira forumda her doğuran hemen zayıflamış🥺
MerveeD irem1652 yarın 20 haftalık oluyoruz 6 kılo aldım 😏🤦♀️ abur cubur Cola tatlı vs yiyen bırı degılım ama hareketsızlıkten kılo alıyorum kayınvalıdem esim ailem sureklı ilk torun olunca korkuyorlar onu yapma bunu yapma benımde kılo aldı basını gdıyor
Aag06 irem1652 20 kilo aldim 14.gun eski kiloma dondum simdi 6ay gecti eski kilomdanda 6kilo daha azaldi hastalikli gibi oldum zayifliktan kiloyu kafaya hic takma yani oyle bi gidiyorki beben eger mizmiz olursaa ohooo eser kalmiyor 😂
Asiye_89 75 le hamile kaldım ,15, kg aldım ama hiç gosrrmiyorum ne bir kalcam popom var ne biseyim keşke azcik olsa diyorum hemencecik ye veririm zaten isterdim azcik kilom kalsın🤷🤣🤣🤣
irem1652 Demir2015 göbek sporsuz gitmiyor galiba 🥲 bebekle göbüş kocaman oluyor sonra birden bebek gidince normal aslında keşke hop diye o da gitse 😄
mucizegebelik6 Demir2015 ah canım benim onlar hemen zayıfladım diyorlar da hamilelik öncesi tahta gibi zayıf olan kişi onlar 😂😁
irem1652 MerveeD ben de aynı dertten muzdaribim bir de bu hamileliğimden önce düşük olmuştu korkuyorlar haliyle
irem1652 kubrakokcan bozmayın moralinizi inşallah gidecek geçecek bu zamanlar 🙏🏼 En kısa sürede kendimizden mutlu olduğumuz halimize döneriz inşallah 🌸
MerveeD irem1652 ayy dıkkat edın bebişlerimize sag salım zamanlı kavusalımda kılo veririz Allahın izni ile
4cocuk_annesi irem1652 76 ile hamile kaldim 86 yim suan 35 haftaligim 10 kilo almisim boy oldugu için hic belli olmuyor sadece karnim var