Pati bir kez randevu alırsan zaten takipli olduğun için randevusuz da gidince bakıyorlar. Randevu içinde her gün 16.00 da bakarsan mhrs ye genelde açılıyor varsa randevusu. Ben Behiye seda hurşitoğluna gidiyorum yoğun oluyor baya ama . Ben en baştan beri ona gidiyorum. Doğumuma çok var daha ama gözlemlediğim en baştan beri onla devam edenlere daha ilgili.