Esratnrkl01 Arkadaşlar 32+3 haftadayim bu 2. Gebeliğim ilk bebegimde hareket ettiğinde bu şekilde canım yanmiyordu ama bunda aşırı derecede hareket edince ağrılarim oluyor sanki cikicak gibi sizde durumlar nasıl