bilgegk 12 Haftalık hamileyim sizlere bisey sormak istiyorum doğumum nasip olursa yaza denk gelicek tatile gitme dusuncesi surekli kafamda mayısta falan 8 aylık olucak bebiş sizce doğumdan önce mi gitmeli tatile yoksa doğum olduktan 1 2 ay sonra mı
zehraglbhr bilgegk sen bilirsin tabi canım da 8 aylık olduğunda falan çok ağırlaşacaksın tatilin keyfini çıkaramazsın bebeğin olduktan sonra gitmen daha mantıklı gibi sanki
Ecem27 bilgegk merhaba 8 aydan sesleniyorum İnsan ağırlaşıyor maalesef ki tavsiyem Neville gitmeniz 😍 Mayıs ayında doğumunuz olunca eylülde gitseniz daha iyi olur diye düşünüyorum 😍
Durubebegim bilgegk benimde doğumum bu günlerde iki aylık felan olunca her kış yaptığım termal keyfini bu kışta yaparım inşallah🤲🤲