Kızlar bugün doktora gittim son adete göre 5+5
Ancak doktor 6+1 dedi kalp atışına baktı karından. Çok yavaş dedi olumsuz konuştu.haftaya hızlı da atabilir duradabilir dedi. Dün geceden beri de kahverengi lekelenmem var. Prpgestan ve pruluton iğne kullanıyorum. Kesenin etrafında kanama var dedi doktor. Kromozom uyuşmazlığı hormon eksikliği yerleşme her şey olabilir dedi.lütfen yardımcı olun moralim çok bozuk