Nazemm 38+4 günlük hamileyim bugun alttan muayene yene oldum hic açıklık yok dedi sonra kan geldi normal midir ve. Acaba doğum ne zaman olur
Esrakaracali Nazemm akıntı olursa normal demişti benim doktorum bende ilk başta tuhaf hissettim kendimi ama normalmiş bende de az bisey kan ve leke gelmişti gün boyu yani canım korkma doğumla alakası var mı yok mu bilmiyorum ama bekliceksin onuda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Msl_ege Nazemm çatı muayenesiyse bahsettiğiniz benimde olmuştu , korkulacak bişey değil . devamı gelmiyorsa tabi