Merhabalar🙂 27 aralikta oglumu kucagima aldim🙂 ikimizinde dogum gunu ayni artik😇 27 aralik sabahi sabah 9 da hastaneye vardik.nstye baglandim hersey yolundaydi.Damar yolu acildi ardindan sonda takildi. Burdan okuduklarimdan yola cikarak sondanin cok acitacagini dusunuyordum hic oyle degilmis,hissettirmedi bile🙈 ameliyathaneye aldilar beni.corona tedbirleri nedeniyle esim alinmadi iceri.tansiyonum olculdu.tansiyonun cok dusuk cikti spinal yaparsak daha da duser mecbur genel anestezi yapcaz dediler.ilac verilirken anestezi uzmani bebegimin cinsiyetini adini sordu en son hatirladigim oglan olcak deniz olcak adi dedim sonrasi yok🙂 iyi ki spinal olamamisim cunku bebegim gec aglamis bu yuzden hemen kontrole goturmusler.ben o onlari gorsem cok cok paniklerdim.beni odaya getirip bebegimizin kontrolde oldugunu soyleyince ailem paniklemis.ben uyanmisim ama hatirlamadigim bi 15 20 dk var.o ara hemsireler giydirmisler beni.agri kesici igne yapmislar.Bilincli olarak ilk gordugum sey hemsirelerin bebegimi esimin kucagina verme anlari oldu🙂 cok sukur sıkıntı cikmamis bebegimizde❤ esim kucagindan bana dogru bebegimizi gosterdi ama o anda cok yogun agri cekiyordum. Adet sancisi gibi bi agri ama siddeti carpi 10 gibi.hemsire geldi.vajinal muayeneyle kan bosaltti benden.acaip rahatlatti agrilarim gitti🙂 ara ara kan bosaltmaya geldi hemsire.saat 5 gibi ayaga kaldirdilar beni. Eger yere bakarsaniz acaip bi bas donmesi oluyor,karsiya bakarsaniz hic sıkıntı yok. Ilk ayaga kalktigmda ince bi sızı oldu ama dayanamicam bi agri degildi. Koridorda yuruduk,donduk.bol su iciyorum bu arada. Idrarin rengi acildiktan sonra sondayi cikardilar.cikarmada da herhangibir agri hissetmedim.benim zorlandigim tek sey yataktan inerken yataga cikarken tek basina hareket edememek oldu.dikis yerlerinde o sızı hissediliyor.tuvalete gitmek icin,yuruyus yapmak icin sık sık kalkiliyor.sutum de hemen indi mama vermeye hic gerek kalmadi.1 gece kaldim hastanede.2 takim benim icin pijama yetti. Depend hayat kurtarici oldu😀bebegim icin 3 takim 5li hastane cikisi 1 tane alt ust takim 10 tane bez ucu ucuna yetti.
Ilk aklima gelenler bunlar,umarim sezeryan olacaklara asagi yukari bir fikir vermistir🙂