Bende de şeker var insulin kullanmıyorum ama diyetle dengelemeye çalışıyorum.Makat gelişti en son ve bacaklarıyla ayaklarıyla sürekli baskı yapıyor o kadar ki dışarı yürüyüşe bile çıkmak istemiyorum o baskı 2 dkda bir tuvalete gitme isteği yaratıyor çünkü.
Hareketleri de can yakmak değil ama gündüz ve müzik duyunca daha sıklaşıyor böyle ufak tekme şeklinde,gece de 12 1 arası uyanık o ara hafif hareket hissediyorum. Doktor sezaryan ya da normal vs dedi miii size