Gaaamzeee Merhaba anneler bizde kan uyuşmazlığı var. Sizde iğne yapıldı mı? 28 haftalıkta il dozu nasıl oluyorsunuz kan falan alıyorlar mı ?
Tugbaysma Gaaamzeee hayir sadece iğne vuruldum ben doğumdan sonra uyuşmazlık devam ederse bir iğne daha vuruluyor
_ipekkkkk Gaaamzeee ilk gebeliğim ve uyuşmazlık var iğne oldum tahlil vs olmadım 28 haftada gittim doktor kağıt verdi doğum servisine çıktım orda iğnemi oldum 🌸 doğum olduktan sonra bebeğin kan grubuna göre bir daha olup olmayacağım belli olcak
Orsem Gaaamzeee bende aldılar negatif çıkınca iğne vurdular benim iki gebeliğimde de hep erken vuruldum kanamam olduğu için bana öyle yapıldı