Bende ilk test yaptığımda negatif çıkmıştı adetim geciktigi hâlde 2 gün sonra tekrar yaptım bi çizgi gölge gibi silikti kan testine gittim hemen zaten gebelik başlangıcı dediler testler bazen yanlış çıkartabiliyor ama iki kere aynı çıkan sonuç doğrudur zaten adetinde 5 gün gecikmiş bi kan testi ver bence de