Mutlukalp Erken Doğum ihtimali olsa doktorunuz sizi bilgilendir diye düşünüyorum. Ben birinci hamileliğimde 28. Haftada erken doğum sancısı yaşadım sonra ilaçla serumla geçirdiler. Nst ye bağlandığınız zaman zaten sancılar kendisini gösteriyor. Ben çürük diş agrisina benzetmişim alt kısımdan gelmişti. 2. Gebeliğimde yaşadığım kasik agrilarinda endişe edince doktorla görüştüm, bana bu açıklamayı yaptı. Gerçekten de bu sancılar rahim genişlemesi ve bebeğin kilo alması ile alakalı cikti.