Efsabozdag Kizlar bu gun 36+0 dayız ve 3100 kiloyuz doktor kilosu iyi biraz tombis dedi sizde durumlar nasil 😊
misirveannesi Efsabozdag 35 te 2750 ydi bizimkininin kilosu :) doktor haftasıyla uyumlu dedi. Haftada 200 gr alıcakmıs artık ortalama :) sizinki benimkine göre bi tık daha tombiş sağlıkla gelsinler🧿🙏🏻
Dilarasoysal 36+6 haftalığız 2600 civarı, bebişe kilo yapsın diye yediklerim bana kilo yaptı herhalde🥲😅
Efsabozdag Dilarasoysal hoc sorun yapma canim bazen 2 kilo dediklerinde 3 kiloda doga biliyormus 3 kilo dediklerinde 2 de dogabiliyormus saglikli olsunlarda dogdukdan sonra biz onlara kilo aldirirz insallah 😊😊
Efsabozdag misirveannesi benim 35. Haftamda 2850 di ilk gebelik allahim saga saglim kucagimiza almayi nasip etsinde geresi onemli degil masallah bizim kuzularimiza 😊
Efsabozdag Alimoms1_ hicc dert etme canim dogdukdan sonrada alir kilo sen sagligina bak canini sıkma 😊