Dilanilhn benimde dişim ağrıyordu devlete gittim ilgilenmediler bile özel kliniğe gittim baktılar dediler antibiyotik kullanman lazım 1gr. Dı ilacın dozu doğum doktoruma sordum içebilirsin dedi kağıt yazdı diş çekimi için izin kağıdı isiyorlar iltihap indi ben gittim çektirdim 3 gün olucak çok şükür bebekte bende iyiyiz son 3 ay olunca diş tedavisi yaptırabilirsiniz İstanbul gazi mahallesinde özel gazi hastanesine gittim yaşlı Bi doktor var hiç bişi de olmadı