Rukiyeqltntssss Merhaba kızlar benim doğumuna 1 ay kaldı refakatçı olarak eşimin kalmasını istiyorum acaba izin veriyorlarmı bu arada normal doğum olucak
Minnak91 Şehir hastanelerinde erkek almıyolar içeri. Babası bile doğumdan sonra yarım saat bakıp çıkıyor. Böyle saçma bişe görmedim