Zilananne Gizemms6 benim daha 6+4 daha gobus yok ama sabırsızlanıyorum ilk gebeliğim çok heyecanlıyım Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Gulenay-18 Gizemms6 benim 15. Haftada büyümeye başladı şuan 18. Haftam hamile olduğum tam anlaşılmasada göbeğim var
Kubraatess Gizemms6 34+4 den merhaba bizimde hafiften çıktı ama öyle aman aman bir karnım yok kaynanam cahilide senin etin neki çocuk kilolu çıksın diyor zayıftır bu çocuk diyor 🤦🏻♀️ Psikolojimi bozuyor
gulsonmez27 Kubraatess ben de çok zayıf hamile kaldım 43 kiloydum.Kayınvalidem de tam tersi zayıfların bebekleri daha kilolu olur diyor.Doğum için biraz tırstım açıkçası 😜
gulsonmez27 Oğlum olacağı için karnım öne doğru gidiyor yanlarım boş..Uyku için rahat oluyor bi de uyuyabilsem keşke🥲30.haftadayım son ayıma girdim gireceğim Yani kucağıma almak için çok sabırsızım
Kubraatess gulsonmez27 ne güzel motive ediyor kg olsun ondan korkmuyorum sağlıklı olaun başta evlatlarımız ama benmki 1,500 kg doğurursan öpte başısan koy diyor