Doktor bir sorun yaratmıyor şuan için çözebilir dahada çok dolayabilir dedi ama içim hiç rahat değil zaten normal doğum olmuyor kordon boynundaysa dedi zorluyor bebeği riske sokmayız 35. Haftada çatı muayenem var bakalım inşallah çözer kordonunu ama evhamlandım çok başına gelen var mı ? Çözdü mü