Kızlar şuan özel bir doktorun muayenesine gidiyorum. Hastanede doğum ücretine ek başka ücretler çıkıyor mu? Mesela yatış için ayrı para, bebeğin ilk muayenesi için ayrı para mı ödeniyor? Doğumu da doktorun anlaşmalı olduğu hastanede yapacaktım fakat eşim işleri iyi gitmediği için devlet hastanesini düşünmeye başladık. Ancak eğer sadece doğum ücreti olarak kalıyorsa yine bir ihtimal düşünebilirim.