Bebiscann Bebegimveben0811- kuzum azda olsa hareket varsa sıkıntı yoktur büyüdüğü için yeri daralıyor bu haftalarda, bende de olmuştu
Bebegimveben0811- _ipekkkkk kuzu benim de popo aşağı da dönmemiş bir bebek yani dktor onunla da alakalı olabilir demişti ama annelik iç güdüsü susmuyor endişe ler bitmiyor
_ipekkkkk Bebegimveben0811- Evet insanın içi içini yiyor vallahi Belki senin poposu aşağıda diyede olabilir doktor demiş ya 🤷♀️ Benim kafa aşağıda bayaa ama anlamadım Şeker var bende insülin kullanıyorum acaba hareketleri etkiler mi diye düşünüyorum bende 🤷♀️🤦 sağlıkla kucağımıza alaydık Allah’ın izniyle 🤲✨ rahatlicaz 🤲🌸
Nigar_A Busra2013 beni de hiçbir zaman uyandırmadı uykumdan , ama dediöim gibi 35lerden sonra uykuya geçme zamanı kıpırdamaya başladığından geç uyuyordum.ama asla acıtacak uyandıracak gibi çeyleri olmadı. Acı sadece önceleri başı ile mideme çok sıkıçtırıyordu.şimdiyse kasılmalar zamanı ayağı midemi, karnımı deliyor ama tekme değil sadece öyle sıkıştırma
Busra2013 Nigar_A aynı bendede aynı sekılde olsun hıssedım de oyle olsun yeterkı yasadıgının bır belırtısı olsun😂🥰
Nigar_A Bebegimveben0811- aynen 35lere kadar bizde de makattı.32de ben de sorduğumda ultrasonda gayet hareketli makat durduğu için sen hissetmiyorsun dedi.ne zamanki döndü hareketler arttı.barmak hareketlerine bile tepki veriyor
Acemianne__ Bebegimveben0811- doğana kadar bunları düşünücez demekki neyse ki az kaldı Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Piraye2021 Bebegimveben0811- bende aynı şeye takılıyorum, hareketleri yavaş ve çok nadir hareket ediyor. Bende sürekli bir şeyler yiyorum. 33+3 🤔 herkes yazıyor çok yaramaz çok sert vuruyor diye hiç öyle de olmadı 🥺
Nigar_A Busra2013 evet insan sadece iyi olduğunu bilmek istiyor.çok uzun süre hareket gelmeyince sıkıştırıyordum uyuyorsa uyandırıyordum ,hala yapıyorum bazen🙊doğduğunda oda beni uyutmayacak nasıl olsa ödeşmiş olduk😄
caglaby sedaemlik az hareket edip diğer her şeyi normalse bi sıkıntı var mıdır ki? Benim de en başından beri böyle, akıllı bebektir belki. Hiç hissetmiyor değilim ama öyle rahatsız edecek kadar hareketi de hiç olmadı şimdiye kadar. 37+4 deyiz
Nigar_A Busra2013 eşim de kızıyor rahat bırak çocuk uyusun, daha küçüktü 1kez falan hissetmişdim karnımı çalkalıyorum yine hissedeyim diye, bana şey diyo çocuğu sallama kafasını oraya buraya vuracak, sanki karnımın için köşeli😂😂suda o dedim nereye vuracak😂
Busra2013 Nigar_A nxkdjd benımkıde hep dıo oda yorulup sana cekmıs tembel ıste ne cocugu rahat bırakmıon dıo😂
aysenur_al Bebegimveben0811- bende de oldu suyu azalmış 36 haftaligiz iki gune bir kontrole gidiyoruz mutlaka doktoruna danis