yagmur22_ Arkadaşlar meraba:) 7 haftalık hamileyim. Oje yapmayı ve makyaj yapmayı bırakamıyorum. Sizce yanlis mi yapiyorum
Sedacyln yagmur22_ bende hep yapıyorım canım bişe olmaz merak etme😂 ojeyle asetonun kokusunu solumamaya çalışıyorım sadece
Ece003 yagmur22_ oje ve aseton kokusu zararlı ama bende sürüyorum makyaj zaten bir sıkıntı yaratmaz sonuçta yiyip içtiğin birşey değil