Kızlar doğum yapalı 20 gün oldu doktorum 15. Gün gel kontorel demişti gidemedim randuvu yok sıra alsam ne zaman geleceği belli değil bebekle cesaret edemedim bu hafta içi gideceğim ama dikişlerim var tüylerimi nasıl almalıyım üst kısmı alıyorum ama altta dikiş var korkuyorum