Esraeee canım 9 haftalığım gecen hafta aşırı derecede migren atağım tuttu. Gece hastaneden geliyordum sabah tekrar gidiyordum o derece üç gün boyunca sürdü. Parol takıyorlar farklı birşey yapmıyorlar. Çok direndim ama kendim yıpranmıştım. Doktorumda ısrarla parol bebeğe hiçrbsy yapmaz sen kendini mahvedersin diyor sadece. Nörolojiye de gittim günde üç taneye kadar parol alabilirsin hiç sıkıntı yok dedi. Hatta doğum doktorum 5 taneye kdr izin veriyor. Tabiki en az derece kullanmak daha iyi ama damar yoluyla rahatlarsın ağızdan aldığımda ben rahatlayamıyorum