Gokcennnn valla ben de bilmiyorum ki ben de korktum, doktorumuz böyle sakin sakin anlattı, işte önlemimizi alalım falan diye ama anladığım kadarıyla öyle herkese verilen bir ilaç değilmiş, risk olmadan vermiyorlarmış. Bu sefer de panik yaptım. Bana şöyle anlattı ikinci dozun üzerinden 48 saat geçince etkisini gösteriyormuş öncesinde doğum olursa etkisini göremeyiz dedi. ne kdar uzun kalırsa bebek içerde o kadar iyi dedi. 10 gün boyunca istirahat et yorma kendini dedi. Haftaya kontrole çağırdı bakalım sıkıntı çıkmaz inşallah :(