LadyAnne Şükürler olsun inatci kizim 32+6 haftamizda cinsiyetini gosterdi Allah’ın izniyle kizimi kucagima alicam sizlerle paylasmak istedim kizlar cok mutluyumm😇🌸
dlrglnc LadyAnne Acele etmeseydi keşke zaten doğuma ne kalmış orda öğrenirdiniz aslında 😬 Maşallah küçük kıza sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 😊
Esraaanne Maşallah bende 17. Hafta göstermedi doktor kıza benziyor dedi ama bilemedim ki başına gelen oldu mu senin ki d eböyle mi olmuş mu ☺️
LadyAnne Esraaanne Benimkide13. Haftadan beri hep sırtı donuk diyordu doktor biturlu ogrenemedim nasip buguneymiss sende ogrneirsin insAllah en kisa zamanda
Zeynosunannesii Esraaanne ya göremeyince doktorlar kız gibi deyip geciyo sanki bana 13te erkek demişlerdi net sonra başka doktor ,15+3 te bacağı carpraz atmış çabaladı çabaladı göremedi sonrada erkek gibi değil kız dedi geçti hiç tatmin etmedi beni ama bida gidecem
yasemineymenarin Esraaanne 16+4 teyim cuma günü devlete gittim erkek dedi aynı gün garanti olsun diye özele gittim tam göremedim ama erkeğe benziyor dedi bugün tekrar özele kontrole gittim yüzde 95 kız dedi birde bütün aile fertlerine erkek demiştik ne olacak çok merak ediyorum 🤣
LadyAnne Zeynosunannesii hahah yok hic tahmin de yapmadi hep sirti donuk goremiyorum dedi ogrenince heycandan nst ye girmeyi bile unuttum hastanedeyken nstye gir dedi tabi ben heycanla ciktim direk aliverise kostum😂 oyuzden nst ye girmeden geri geldim okadar yani😂😂
Esraaanne Zeynosunannesii aynen kesin konuşmayınca emin olamıyoruz zaten ayrıntılıda gösterir diye düşünüyorum ben artık
Esila75 Ya boyle paylasimlari gorunce cok korkuyorum bende yarin gidicem ogrenmek icin 16+3 insallah gosterir yavrum ya ben sizin kadar sabirli degilim tum doktorlari gezerim tek tek ogrenene kadar galiba 🤣
LadyAnne Esila75 insAllah seninki boyle olmaz kiz kac tane doktor gezfim hep sirti dönüktü sabir sabir bu sefer de ogrenmeseydim gercekten cook uzulurdum ama rabbim sonunda nasip etti ogrenmeyi umarim sen hemen ogrenirsin saglikla gelsin yavrun
Esila75 yasemineymenarin erkek gorup sonradan kiz denilmesi de tuhaf 😂 genelde kiz gorup erkek diyorlar 😂😀
Zeynosunannesii yasemineymenarin yaa bu biz tam olarak banada 13te erkek dedi iki faarkli doktor 15de gittim kız gibi dedi tam göremedi bizde herkese erkek demiştik bide erkeği hemen anliyolar yanılma olmaz diye düşündük ne bileyim ben böyle bişey olacağını eşim söylemiş kardeşlerine hemen erkek diye bitane kızım var eltilerim zaten buda kız gibi yapıyorlardı bana onu duyunca bı sasirdilar şimdi kızmış diyecek yanilmadik diye düşünürler garı aman ne yapayım artık ne çıkarsa bahtimiza 😁
Merro yasemineymenarin bizimde 16+4 de erkek dedi doktprumuz ama biz bariz pipiti gördük gösterdi yani en başta ultrasınun sonuna dogru pek göremedik siZin bebeişin açısıda tam göstermediği için kafa karışıklığı oldu sanırım 🌸
Zeynosunannesii Esila75 Esila75 kesinlikle bende kızımda hiç böyle bişey yaşamadım kız dedilee kız çıktı hiç değişmedi bundada erkek deyince hani değişmez derler bide iki doktorda erkek demisti ama anlamadım tekrar kontrole gidecem ne çıkacak😄
LadyAnne dlrglnc aynen az daha sıksa disini zaten dogacakti😂 ama bu seferde ogrenmeseydim heralde merkatan dogururdum hahsh😂😂