cennetomrummm21 Kızlar Geceden Beri Adet Sancısı Gibi Sancım Var Belim Kopuyo Coqq Kötü Aqiriyor Acaba Doqum Belirtisi Mi.? Bu Arafa 35+4 Haftalık Hamileyim
Eliza22gzm cennetomrummm21 35 den beri bendede var açılmamda başladı nişanım geldi nstde doğum sancılarımda çıkıyor ama 36+3 olduk gelen giden yok sancıların her ilerleyen süreçte artması ve geçmiyor olması lazım telaşlanmayım sakın
1nazlitrn_ Belden karına vuran bir ağrı ise evet Doğum sancısı Bir doktora gidin isterseniz açılmanız olabilir
cennetomrummm21 Eliza22gzm Oo Zaman Biraz Daha Bekliyim Dayanilamayacak Hâle Geldi Mi Hastaneye Gideyim
1nazlitrn_ cennetomrummm21 çok çok rahatsız olmadığın sürece bekle ne kadar beklersen o kadar açılman olur ve ne kadar açılman olursa kesi sayın azalır. Şimdiden allah analı babalı büyütsün darısı benim başıma🤷♀️😂🥰
Eliza22gzm cennetomrummm21 korkmayın kasılmalar ve sancılar artmaya başlarsa doktorunuza bilgi verin şuan bende o durumda evde bekliyorum doktorum sancıların 5 dk ara ile gelmesi ve kasılmaların gelmesi gerektiğini bu sancılarım pozisyon değiştirince yada hareket edince azalmayıp aksine artması gerektiğini söyledi
cennetomrummm21 Eliza22gzm Anladım Cnm Teşekkür Ederim ,🙏🙏🙏 İnşallah Zamanında Saq Saqlim Saqlicakla Kucaklarimiza Alırız 🙏