Kızlar bugün doktora gittim bebişin bacak arasına baktık çok gözükmedi ama doktorum çok küçük bi çıkıntı görüyorum fakat bu çıkıntı kayboladabilir yumurtalık çıkıntısı da olabilir dedi.Pipi kadar büyük değil çünkü dedi %49 erkek dedi.Böyle birşey olabiliyor mu